Click pentru Programul de paște 2021

Str. Vârșolțului nr.1602

Crasna, Sălaj

Tel: 0784 444 000

Contact telefonic

Lu - Vi: 7:00 - 17:00

Să: 7:00 -13:00, Du: Închis.

ANGAJĂRI LA OLECOM!

Cauți un loc de muncă stabil în Sălaj și vrei să faci parte dintr-o echipa ambițioasă de profesioniști în domeniul construcțiilor? Te invităm să iei o privire la joburile disponibile de mai jos!

Cautăm Personal la JOBURILE Următoare

REPREZENTANT VÂNZĂRI

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți pe zona alocată (constructori, revânzători, clienți finali, etc)
  • Prospectarea pieței și promovarea produselor companiei (materiale de construcții și finisaje)
  • Negocierea condițiilor de livrare, modalităților de plată, termenelor de livrare și de plată, respectând procedura firmei
  • Analizarea cerințelor clienților și acordarea consultanței privind caracteristicile produselor și condițiilor de vânzare


CERINȚE

  • Cunoștințele în domeniul comercializării și utilizării ale materialelor de contrucții reprezintă un avantaj
  • Persoană comunicativă, cu abilități de analiză și organizare
  • Permis de conducere categoria B


BENEFICII

  • Salariu competitiv și beneficii suplimentare 
  • Posibilități reale de afirmare și avansare în cadrul companiei 
  • Mediu de lucru profesionist
  • Training inclus

Sună la +40 752 241 835

Trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: angajare@olecom.ro sau personal la adresa: Crasna, str. Vârșolțului, nr. 1602

Lucrător comercial / consilier clienți

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Consilierea și servirea clienților
  • Verificarea cantității și calității mărfurilor primite sau expediate
  • Etichetarea, sortarea, manipularea și depozitarea mărfurilor 
  • Efectuarea vânzării
  • Încasarea contravalorii mărfii
  • Aranjarea mărfurilor in depozit
  • Verificarea stocurilor de marfă
  • Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare
  • Comunicarea cu clienții


CERINȚE

  • Atitudine pozitivă și conciliantă in relațiile cu clienții si colegii
  • Excelente abilități de comunicare și de relaționare interpersonală
  • Solicitudine, interes profesional, integritate
  • Atenție la detalii și calcule
  • Capacitate de a lucra în echipă
  • Cunoștințe minime de operare calculator 

BENEFICII

  • Salariu competitiv și beneficii suplimentare
  • Oportunitate de avansare în cadrul companiei
  • Mediu de lucru sigur și echitabil

Sună la +40 752 241 835

Trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: angajare@olecom.ro sau personal la adresa: Crasna, str. Vârșolțului, nr. 1602

Asistent Manager

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Suport administrativ și organizatoric pentru manageri și echipă
  • Gestionarea corespondenței și a documentelor
  • Organizarea și coordonarea întâlnirilor și evenimentelor
  • Monitorizarea și raportarea activităților administrative


    Cerințe

    • Vorbitor de limba maghiară și română - candidatul trebuie să fie fluent în ambele limbi pentru a putea comunica cu toți partenerii și colegii noștri
    • Permis de conducere categoria B - necesar pentru deplasări și întâlniri de afaceri
    • cunoștințe solide de MS Office - abilități avansate de utilizarea programelor Excell, Word, Outlook și PowerPoint.
    • Domiciliu în Crasna

      BENEFICII

      • Salariu competitiv și beneficii suplimentare
      • Oportunitate de avansare în cadrul companiei
      • Mediu de lucru dinamic și profesional

        Sună la +40 752 241 835

        Trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: angajare@olecom.ro sau personal la adresa: Crasna, str. Vârșolțului, nr. 1602
        menu-circlecross-circle